Enviaments i terminis de lliurament

On enviem?

Des d'Ufesa enviem a qualsevol localitat d'Espanya, excepte a: Les illes Canàries, Ceuta i Melilla.

Quin és el mètode d'enviament utilitzat?

Podeu consultar l'expedició i l'agència de transport a El meu compte , un cop la comanda estigui enviada. També rebràs la informació a través de correu electrònic.

Treballem amb diferents agències de transport per oferir el millor servei depenent del producte, el servei i el destinació.

Quant costen els enviaments?

Els nostres gats d'enviament són gratuïts a tot el territori espanyol, exceptuant els enviaments a Balears , que tenen un cost de 5,99€ .

Quins són els terminis de lliurament?

El termini de lliurament estimat és de 24 a 72 hores feiners .

En dates promocionals com 11/11, Black Friday, Campanya de Nadal o algun altre període on el volum de servei augmenta, el termini de lliurament es pot demorar.

Puc fer el seguiment de l'expedició?

Podeu consultar l'expedició i l'agència de transport a El meu compte , un cop la comanda estigui enviada.

Treballem amb diferents agències de transport per oferir el millor servei. Les comandes seran enviades a través de la companyia de transport més convenient depenent del tipus de servei, zona a lliurar o tipus de producte (pes, volum i fragilitat).

A la secció On és la meva comanda? t'expliquem tot el referent als enviaments i el seguiment.

Què faig si el repartidor ve a casa i no hi sóc?

Si el repartidor no troba ningú a la direcció de lliurament, el paquet es tornarà a posar en repartiment el dia següent hàbil.

Normalment et deixaran un avís a la bústia o rebràs un mail i/o SMS informant-te de la situació.

Després de diversos intents el paquet serà dipositat en un punt de recollida o tornat a ufesa.