On enviem?
Des d'Ufesa enviem a qualsevol localitat d'Espanya, excepte a: Les illes Canàries, Ceuta i Melilla.
Quin és el mètode d'enviament utilitzat?
Podeu consultar l'expedició i l'agència de transport a El meu compte , un cop la comanda estigui enviada. També rebràs la informació a través de correu electrònic.
Treballem amb diferents agències de transport per oferir el millor servei depenent del producte, el servei i el destinació.
Quant costen els enviaments?
Els nostres gats d'enviament són gratuïts a tot el territori espanyol, exceptuant els enviaments a Balears , que tenen un cost de 5,99€ .
Quins són els terminis de lliurament?
El termini de lliurament estimat és de 24 a 72 hores feiners .
En dates promocionals com 11/11, Black Friday, Campanya de Nadal o algun altre període on el volum de servei augmenta, el termini de lliurament es pot demorar.
Puc fer el seguiment de l'expedició?
Podeu consultar l'expedició i l'agència de transport a El meu compte , un cop la comanda estigui enviada.
Treballem amb diferents agències de transport per oferir el millor servei. Les comandes seran enviades a través de la companyia de transport més convenient depenent del tipus de servei, zona a lliurar o tipus de producte (pes, volum i fragilitat).
A la secció On és la meva comanda? t'expliquem tot el referent als enviaments i el seguiment.
Què faig si el repartidor ve a casa i no hi sóc?
Si el repartidor no troba ningú a la direcció de lliurament, el paquet es tornarà a posar en repartiment el dia següent hàbil.
Normalment et deixaran un avís a la bústia o rebràs un mail i/o SMS informant-te de la situació.
Després de diversos intents el paquet serà dipositat en un punt de recollida o tornat a ufesa.