Garanties i devolucions

Què faig si el repartidor em lliura un producte en mal estat? Tots els nostres productes surten en perfecte estat del nostre magatzem, però durant el transport poden patir algun cop. Quan rebis el producte, revisa que el paquet estigui en bon estat, tancat i sense signes de manipulació. Qualsevol anomalia la pots anota

Garanties i devolucions

Què faig si el repartidor em lliura un producte en mal estat?

Tots els nostres productes surten en perfecte estat del nostre magatzem, però durant el transport poden patir algun cop.

Quan rebis el producte, revisa que el paquet estigui en bon estat, tancat i sense signes de manipulació.

Qualsevol anomalia la pots anotar a l'albarà del repartidor, i si veus que el producte està trencat i no és només un dany superficial a l'embalatge, et recomanem que rebutgis el paquet. Seguidament podràs notificar-ho al nostre equip a través del formulari de contacte o xat, perquè puguem tramitar la incidència amb l'agència de transport, i enviar-te una altra vegada la comanda.

Què passa si el producte té defectes no visibles en el moment de la recepció?

El mateix dia que rebis la comanda, et recomanem que obris el producte i corrobors que està en perfectes condicions i no ha patit cap mal a causa del transport.

Si el producte està trencat o defectuós notifica'ns-ho com més aviat millor a través del formulari de contacte i te'l recollirem i canviarem per un altre en perfecte estat. Tot sense cost addicional per a tu.

Què passa si en obrir l'embalatge veig que hi falten peces, instruccions o altres accessoris?

Revisa bé la caixa i els buits de la caixa, ja que poden contenir peces del producte. També llegeix les instruccions per saber exactament les peces que ha dincloure el model lliurat.

Si identifiques que falta una peça, posa't en contacte amb nosaltres a través del formulari de contacte i te l'enviarem.

Disposo d'algun termini per tornar el producte en cas de no voler-ho?

Si no estàs satisfet amb el producte comprat, disposes de 14 dies naturals des de la recepció de la comanda per sol·licitar la devolució per desistiment.

Un cop rebut el producte i revisat, et tornarem els diners corresponents de la mateixa manera que vas pagar.

Trobaràs tota la informació a devolucions .

Quines garanties tenen els productes comprats a Ufesa?

Oferim 3 anys de garantia , en tots els productes venuts a Ufesa a partir del 01/01/2022. Comprats amb anterioritat a aquesta data, disposen de 2 anys de garantia.